احتمال دارد مشتری از اینکه اینترنتی خرید می کند نگران باشد که آیا همان چیزی که سفارش داده است به دستش خواهد رسید یا خیر. اگر کالای مدنظر همان کالایی بود که درخواست کرده بود ولی ایراد فنی و یا ظاهری داشت مشتری باید چکار کند. همچنان هستند کسانیکه به همین دلایل از خرید اینترنتی امتناع می کنند و ترجیح می دهند از وقت و قیمت کالا هزینه کنند ولی حضوری خرید کنند. اما به شما پیشنهاد می کنیم شرایط بازگشت کالا را در زیر بخوانید و اگر مورد قبول شما بود و اطمینان خاطر برای شما مهیا شد خرید خود را اینترنتی انجام دهید.
توجه: پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد کالا 360 در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت کالا 360 در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسوولیتی نخواهد داشت.
شماره تماس
۰۲۱۶۶۹۶۱۸۵۶
۰۲۱۶۶۴۶۱۷۸۸
ایمیل
cs@kala360.ir
support@kala360.ir
ساعت پاسخگویی
شنبه تا چهارشنبه از ساعت
۹:۳۰ الی ۱۷:۳۰ پنجشنبهها ۹:۳۰ الی ۱۶
آدرس
تهران، خیابان انقلاب، خیابان برادران
مظفر ، پلاک ۷۰، ساختمان۴۰، بلوک۱، واحد ۴۴